een ISS dat af is


Ik vraag me weleens af, wanneer mijn postbus weer helemaal vol zit met al die magazines, e-zines, en andere nieuwsbrieven, of het nu wel zo zinvol is om overal maar op geabonneerd te zijn. Zelfs al zijn die abonnementen dan gratis. Je moet toch altijd maar weer de tijd vinden om de e-mail open te klikken en door te kijken.
Vandaag echter was ik maar wat blij dat ik mij bij Apogee books had opgegeven voor hun nieuwsbrief, want ik mocht een link naar de volgende website ontvangen:
http://www.tietronix.com/anim/AnimationTop.html

Wie hier ook gaat kijken, kan zich links boven in vermaken met animaties over het ISS. Zie hoe het gebouwd wordt en hoe mooi het dan wel zal zijn. Als het ooit af komt natuurlijk, dat wel.
Maar met deze animatie kunnen we even dromen dat het al zo is.
Kortom neem een korte pauze en droom met me mee.
Artemis

Reacties

Populaire posts